Meni
Forumi
Nove poruke
Sve teme
Najnovije teme
Nove poruke
♫ Radio
Dnevnici
Dnevnici Vanjskog Uzgajanja
Dnevnici Unutrašnjeg Uzgajanja
Završeni Vanjski Dnevnici
Završeni Unutrašnji Dnevnici
Novo
Popularne teme
Nove poruke
Najnovije aktivnosti
Članovi
Trenutno prisutni
Forumi
Prijava
Registracija
Nove poruke
Sve teme
Najnovije teme
Nove poruke
Meni
Install the app
Install
Objavite odgovor
Forumi
Uzgajanje Marihuane
Mentorski kutak
Mentor Bizz
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Koristite zastareli pregledač. Možda neće pravilno prikazivati ove ili druge veb stranice.
Trebali biste nadograditi ili koristiti
alternativni pregledač
.
Poruka
<blockquote data-quote="nikopanija1" data-source="post: 762738" data-attributes="member: 38741"><p>Haha, a jesi upravu jebi ga, uradio sam to kao pocetnik, sad da se pravdam ne vredi ali ipak, ove dve vece saksije su vec bile takve i nisam dodavao jer sam na brzinu presadjivao u dvoristu, gde komsije stalno nailaze, najmanju sam skoro do kraja napunio, ostalo malo nesto, zafalilo mi zemlje i opet u brzini, da ne kopam ponovo ostavio tako. A ovu kantu od polikolora namerno nisam punio jer mi preteska za premestanje sunce-box. Nije da nisam mogao to da resim ali ostavio tako jbg, nemam opravdanja i zato si 100% upravu.</p><p>Hvala na odgovoru, jako mi znaci i sad mi je mnogo lakse jer sam bio u blagoj panici radim li sa autosima kako treba. Jos jednom hvala i nadam se da mogu da ti se obratim u slucaju da bude nekih problema iako se nadam da ih nece biti jer odlicno guraju zasad.</p></blockquote><p></p>