Meni
Forumi
Nove poruke
Sve teme
Najnovije teme
Nove poruke
♫ Radio
Dnevnici
Dnevnici Vanjskog Uzgajanja
Dnevnici Unutrašnjeg Uzgajanja
Završeni Vanjski Dnevnici
Završeni Unutrašnji Dnevnici
Novo
Popularne teme
Nove poruke
Najnovije aktivnosti
Članovi
Trenutno prisutni
Forumi
Prijava
Registracija
Nove poruke
Sve teme
Najnovije teme
Nove poruke
Meni
Install the app
Install
Objavite odgovor
Forumi
Marihuana
Medicina
Kanabis ulje - izrada, doziranje i djelovanje
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Koristite zastareli pregledač. Možda neće pravilno prikazivati ove ili druge veb stranice.
Trebali biste nadograditi ili koristiti
alternativni pregledač
.
Poruka
<blockquote data-quote="Udovica" data-source="post: 617294" data-attributes="member: 67069"><p>Pozdrav odlučila sam da napravim sama ulje iz razloga što mi je jako teško doći do kvalitetnog ulja pa bi molila savjet na šta bi trebala paziti materijal pošto sam laik pa se bojim da nezabrljam u nečemu. Za početak bi uzela 100grama marihuane sa ulice..koliko bi ulja mogla izvući od te količine koliko bi mi vremenski trebalo trajati .Svaki savjet dobro došao od otopine gdje nabaviti koju vrstu pa do kuhala gdje ga naći i koje je najbolje</p><p>Molim vas može još jedan savjet za ovo ulje iz holandija što se može uzeti u njihovim apotekama pošto mi muž vozi za holandija pa bi ga mogao donijeti ako može savjet koje je dobro u pitanju je cbd ulje ako je imao neko iskustvo sa navedenim uljem da se javi</p></blockquote><p></p>