Meni
Forumi
Nove poruke
Sve teme
Najnovije teme
Nove poruke
♫ Radio
Dnevnici
Dnevnici Vanjskog Uzgajanja
Dnevnici Unutrašnjeg Uzgajanja
Završeni Vanjski Dnevnici
Završeni Unutrašnji Dnevnici
Novo
Popularne teme
Nove poruke
Najnovije aktivnosti
Članovi
Trenutno prisutni
Forumi
Prijava
Registracija
Nove poruke
Sve teme
Najnovije teme
Nove poruke
Meni
Install the app
Install
Objavite odgovor
Forumi
Uzgajanje Marihuane
Problemi tokom uzgoja marihuane
Ako imate problem ovdje možete pitati iskusnije članove za pomoć
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Koristite zastareli pregledač. Možda neće pravilno prikazivati ove ili druge veb stranice.
Trebali biste nadograditi ili koristiti
alternativni pregledač
.
Poruka
<blockquote data-quote="OscarMike" data-source="post: 688503" data-attributes="member: 36374"><p>pozz ekipa, evo me nazad nakon par god opet</p><p>trebam vasu pomoc, totalni sam amater i imam problem sa jednom biljkom, biljke su</p><p><span style="font-size: 15px"><strong><span style="font-family: 'arial'">LSD Auto - Feminised - Barney's Farm</span></strong></span></p><p><span style="font-size: 15px"><strong><span style="font-family: 'arial'">znaci imam 3 komada, stare su 15 dana i dvije mi izgledaju dobro i zdravo, ali jedna mi malo zaostaje za ove 2, gornji listovi mi izgledaju uvrnuto i skupljeno, kao da boluje, tretiram ih sve 3 isto tako da ne znam u cemu bi bio problem (prilozene slike ispod, prvih 5 slika je bolesna biljka i zadnje dvije su zdrave, barem tako mislim)</span></strong></span></p><p><span style="font-size: 15px"><strong><span style="font-family: 'arial'">nisam profi, ucim ce i svaki savjet je dobrodosao </span></strong></span></p><p>koristim hps 250w, znam da je slabo, ali kao sto rekoh ucim se, prije par god sam probao sa auto white widow i ispalo je dobro, svo znanje sto imam sam skupio na ovome forumu i stvarno ima puno vrhunskih stvari za procitati i nauciti ovdje od va